and now i want you more than ever.

ännu en dag i skolan då ju.

kommer dit & möter johnny som hade glömmt bort att han skulle duka till frukosten.

nere i våran korridor börjar han lite smått knuffa på mig,

bara för att jävlas knuffar jonte på honom.

vilket blir precis då johnny puttar på mig, jävlar smäll det blev.

& jag flyger såklart på rumpan in i op's klassrum

inte alls så att jag trodde jag skulle dö av skam då alla börjar as flabba.

sedan var det frukosten dårå & den var riktigt mysig.

mycket trevlig underhållning & fin sång fick vi allt till.

missade några lektioner bara för detta, kan det bli bättre liksom.

men sen blev det en del tråkiga lektioner men vi slutade iallafall halv 2.

blev att stanna på skolan i en timme skulle ha möte med lärarna.

men jag hade trevligt sällskap av macke, som tror han ska få bullar :O

no way, klart jag äter upp dem helt själv & inte bjuda på någon.

efter mötet blev det mcdonalds där man träffade på nermin, arnel & umit.
mycket trevligt sällskap & även blev det planerat fest på lördag, kan de bli bättre?
strömsnäsbruk slog även till med stort idag. ica bjöd på julbord, mumma.

emelia ringde mig så det vara bara att följa med henne dit.

& vi passade så bra mellan alla gamlingar tyckte vi.

inte alls för god mat, men vi gick vidare till musikbussen

gratis fika var det i den ju, ojojoj bjuds på massa i strömnäs.

fick iallafall sitta i bussen typ en timme och lyssa på predikan

eftersom att det var tydligen en kristen buss.

härlig dag kan jag faktiskt säga & snart är det läggdags .
godnatt gottfolk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0