and all I really want is you.


Jag har aldrig någonsin trott på kärleken,
aldrig trott att den exicterade och om den nu gjorde det
hade jag ingen anning om vilken skepnad den skulle komma upp i.

men sen kom du och vände upp&ner på min värld.

jag vet inte om man kan kalla det kärlek

men nu kan jag inte änns gå utan din luft i mina lungor.


räknar jag rätt , så är det 29 bokstäver i alfabetet.

varav 9 av dem är vokaler och 20 av dem konsonanter.

vi använder dessa bokstäver dagligen.

vi bildar ord och meningar med hjälp av små krumellurer

vi lärt oss att skriva och uttala som små.

som en hjälpande hand finns bokstäverna där .


men trots alla dessa bokstäver så har jag svårt att beskriva dig.

det är svårt att få ihop en läsbar text med bara några få meningar.

jag skulle va tvungen att använda varenda bokstav tusen gånger om.

och skulle bli tvungen att använda alla ord i mitt ordförråd.

som du kanske ser , har jag till och med svårt att beskriva hur svårt

det är att beskriva dig.

det vimlar av känslor i mig , alla från och av dig.

kalla det kärlek om du vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0