when you are not around.

nu var det ett tag sedan jag skrev blogg.
men har haft väldigt mycket att göra den senaste tiden.
i torsdag hade jag nationellt matte prov i 2 timmar,
& jag satt där hela tiden ut.
rast därefter i 2 timmar och sen mattelektion.
fick höra att jag inte behövde göra detta matteprovet
eftersom att jag ändå missade det första.
herregud vad jag blev sur då jag fick höra det.
& den idiotiska matteläraren hade sakt det till gustav
som inte heller hade gjort det första.
vafan kunde han inte sakt det till mig innan jag gjorde det!?
jag blev iallafall så sur så jag åkte hem & struntade i svenskan.
och framåt kvällen började jag få feber.
världens mest onödigaste dag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0