turn off the lights.

Skolan idag var okey.
hade idrott på morgonen & vi spelade pingis.
ooh yeah, im the best "!
gjorde iallafall så gurra fick motion.
hade en udda lärare idag på samhälle.
allt för sur för min smak om man säger så.
tycker iallfall bernad borde ta sig tillbaka till oss,
vi saknar dig din gammla gubbe.
på pedagogiskt ledarskap fick jag göra arbetet.
kom typ 5 minut försent & fick vara med johnny och gurra.
omöjliga killar det alltså, gurra hjälpte faktiskt lite.
men johnny satt vid datorn hela lektionen
& lät mig göra allt arbte, mycket trevligt.
men då kan man inte annat än att få mvg.
konstigt nog försökte johnny nog döda mig idag.
gör fälleben för mig så jag snubblar med en jävlar smäll
& hade inte jag tagit i med händerna där
hade mitt huvud nog inte varit helt just nu iallafall.
den killen har nog allvarligt något emot mig, som alltid måste skada mig så.
sen då vi väntade på bussen kommer patte förbi & är så sugen på att skjuts mig.
tyvärr hade han inte tid att skjutsa mig till strömsnäs för att se vart jag bor.
ett mycket stort mysterium, men det får bli nästa gång.
fick iallafall skjuts till stationen av dendära trevliga pojken.
måste även påpeka att busschauffören är grymt älskad.
nu är klockan 00.45 & jag ska vakna om 5 timmar så nu måste jag sova.
godnatt mina fans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0