I wanna be all the world for you.

Gårdagen blev det balders, precis som bestämmt.
började med att emelia kom hem till mig och vi gjorde oss iordning.
sen åkte vi hem till claes med joey och maria som även dem ville följa med.
blev en del dansande och cindi som dj.
även en massa prat med allt ptrevligt folk.
vid halv 9 kom pappa med bussen och hämtade upp oss.
sen bar det av mot balderhage.
killhångel och allt, mycket trevlig bussresa. haha!
på balders sen träffar man på allt folk man saknar sjukt mycket.
& då man ska ut på kissepaus stöter man på johan och carl,
som tydligen solat en hel del.
efter kissepausen gick man in och shakade på rumpan med killarna
men det dröjde inte länge innan dem gick ner till 18-års.
hejdi ville inte släppa ner mig, men tur var allt det.
för jag mötte en urgullig putte som inte mådde allt för bra.
vi satte oss i sofforna en liten stund och sen gick vi ut.
skönt med lite frisk luft och putte blev allt lite bättre.
men det var sjukt kallt ute så pappa släppte in oss i bussen.
vi la oss längst bak och bara kramade om varandra
för att försöka få varmen.
vi lyckades faktiskt väldigt bra ;)
bara fötterna som var väldigt kalla ännu.
men jag la mina fötter på hans mage och försökte
värma hans iskalla fötter.
jag kanske inte lyckades så bra men under han tröja va det riktigt varmt.
så då fötterna blivit lite varmare blev det en massa prat & gosande.
stackars elina som satt lite längre fram i bussen & fick lyssna på oss.
då pappa kom in i bussen fick man snabbt sätta sig på ett gulligt sätt
för att han inte skulle få sina aningar.
putte la sitt huvud mot mitt bröst.
" Cindi jag hör ditt hjärtas slag"
det jag inte sa är att vartenda ett slår för dig, gullet!
då vi hörde alla bussar starta följde jag honom till hans buss
& det blev en liten hejdå puss
men de dröjde inte länge förre han ringde igen,
han hade tydligen tappat sin plånbok i bussen
så jag fick gå in med den till honom & återigen se de gulliga ansiktet.
då man går ut från ljungbybussen kommer pontus,
förlåt att det inte blev någon sista dans som jag lovat.
men jag fick iallafall min bästa kväll på väldigt länge tack vare dig puttenutte ♥


Kommentarer
Postat av: Putte

dina hjärtslag va det vackraste jag hört på länge baby

2008-12-26 @ 21:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0