' det finns inte längre någon anledning.

fredag hemkommen från skolan & lika trött som alltid somnar man såklart.
kan ju lova att jag fick grymt brottom upp ur sängen sen då jag såg vad klockan var.
fick snabbt göra mig iordning & sen fick pappa skjutsa mig till älmhult.
grymt trevligt folk om man säger så, ni har varit riktigt saknade.
tack alla för en toppen kväll !

lördag blev inte riktigt som planerat.
skulle ju på fest med sulle & hans vänner hade jag lovat.
men sovplatsen sket sig så jag orkade inte dra mig dit.
vilket jag ångrade då 4 till ringde och bjöd mig på fest.
tydligen var det hela huset & det missade jag såklart.
men jag var hemma med familjen, vi spelade wii
& sen bakade jag och mamma en massa mummsigt.
pepparkakor, lussekatter, knäck, kola och en massa annat gott.
bakade faktiskt även blåbärspaj som var den godaste någonsin.
kanske skulle jag satsat på bagare istället !?

söndag första advent då ju.
jag skulle egentligen på julskyltingen i ljungby
men orkade inte sitta på bussen en timme
så jag bestämmde mig för att vara hemma denna kväll.
men det var väl trevlans det också.
mormor & morfar kom iallafall hit
& fick smaka på massa gottgott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0