turn off the lights.

Hemkommen från halmstad nu
& alla julklapparna blev färdighandlade i sista minuten.
morgondagen börjar verkligen bli efterlängtad.
men var är all snö,  det måste ju vara snö på julafton?
finns ett speciellt paket under granen som jag gärna skulle vilja öppna nu!
jaja, har iallafall pratat lite med emelia om julbalders vilket det allt blir för våran del.
förfest med anna, jenny, lisa, sofie & ida. sen vidare till älmhult.
om det nu blir som planerat det får vi allt se, brukar ju ändra sig,
nu när jag kom hem & kollade posten såg jag även att mina bruna lincer kommit ! wiie.
har jag iallafall fina ögon på balders, då är det bara vilka kläder man ska ha på ? 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0