Time is standing still for me when you´re not here.

då var en dag till avklarad i skolan & det börjar närma sig slutet.
ojojoj, vad detta underbara jullov är saknat. bara 3 dagar kvar nu.
kanske även att det blir övernattning på torsdag med en del i klassen
det får vi veta imon hur det blir med den saken.
kan ju lova att inte så många kommer att sova speciellt mycket
så när vi sen ska kolla på film med ettorna på fredagen lär ju en del somna.
precis som gustav gjorde idag undertiden vi lyssnade på julberättelser.
haha, han var även ganska svår att få liv i efter det. det var nog dagens höjdpunkt.
hade alltså julpyssel denna dagen i skolan,
jag & annie gjorde en massa vacka massipangubbar ochäven en söt gris.
sen målade vi på lyktor men jag hann inte klar med min, 
jag  la all min tid på en julgranskula som jag ändå inte tyckte blev bra tillslut.
tror jag började om ca 3 ggr eller något. men så ska det ju vara.
jag och becka fick iallafall vattenkulor nu istället, we like !
på musiken idag blev cindi även medlem i pojkgruppen
& vi ska ha uppspelning imorgon för allihop.
det var väl typ denna dag.
godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0