The only people you need in your life, are the ones that need you in theirs.

Nu har mina flickor åkt hem.
dem kom hit vid 5 tiden & vi började med att äta.
blev även en hel del tjejsnack, inte så konstigt kanske.
sen övergick vi till att spela wii & vi är nog världsbäst på det nu.
spelade typ det hela kvällen, men sjöng även karioke & spelade GH3 '
sen hade jag och lisa ju våran lilla uppvisning för alla.
& där fick vi allt till det med änglen, toppen !
kollade även på A walk to remember, men blev inte så mycket kollande.
istället skulle alla hålla på och fjolla sig & feta sig med allt godis.
mumma, sånnt gillar vi & tydligen speciellt döskallar.
blev ju typ värsta slagsmålet bara för att alla ville ha dem.
kollade även på björn gustavssons film, varade inte alls i 2 timmar !
sen kollade vi också på barnhemmet men slutet var helt konstigt tyckte jag och sofie
men madde som pratade i telefon istället för att kolla på det förklarade för oss.
mycket konstigt att hon fattade mer än oss även om hon inte sett det.
nu var alla mycket trötta, men det blev lite nattmat för vissa utav oss.
sen ändrade vi om totalt på mitt rum. madrasserna skulle ju få plats.
anna, madde & cindi läste sms och kollade på mina gammla filmer,
väldigt många minnen sedan ryfors. tråkiga sofie och lisa somnade såklart
men sofie var allt lite pilsk ändå, hahaha. mmmh ;)
haha, sen blev det att jag, madde & anna somnade i sked.
mycket mysigt men vaknade upp väldigt varm & med en mycket liten plats.
låg typ helt mosad i mitten, sen hade några snott alla mina 4 kuddar så jag fick ligga utan.
detta är bara lite från denna kvällen, men det var det bästa på väldigt länge !
& ni har verkligen varit allt för saknade, nu är det bara att planera nästa gång
ett stort tack till er som gjorde min kväll helt underbar, ni är dem bästa
& jag älskar er över allt annat! <3

bilder kommer finnas på bdb så fort jag får tid.
men nu ska jag till väla & shoppa loss.

Kommentarer
Postat av: sofie

haha, lite pilsk? ;)

joo jag drömde om han hela natten också ;D <3

2008-12-15 @ 16:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0