Patrik alhberg ♥

den 23 agusti var första gången jag såg dig
& jag lovar att redan då sa jag till mina att du var de vackraste jag sett.
då hade jag ingen anning om att det var du som skulle få mig att känna såhär,
att det var du som skulle vissa mig vad kärlek verkligen var.
alla kvällar och nätter du & jag spenderat tilsammans är helt oförglömliga.
vartenda litet ynket sms har jag kvar,
det är minnen som jag inte klarar av att radera.
allt gick så väldigt fort, men det finns inget med dig jag ångrar.
hade jag haft chansen hade jag gärna gjort det om & om tusentals gånger.
& inget ändrat på någonting. för allt med dig är perfekt.
det bästa för mig är att få vila mot dina hjärtslag.
du & jag har haft våra dåliga stunder
men igår gick vi tillbaka till att vara vi
& jag älskade varje sekund med dig.
du är helt underbar och jag kommer alltid att finnas vid din sida,
även om du vill eller inte, jag kommer aldrig släppa taget.
din hand i min är konst & för mig betyder du allt.

Kommentarer
Postat av: Putte

jag har sparat alla dina sms också

2008-12-26 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0