Never let the fear of striking out, keep you from playing the game.

idag var det en härlig dag i skolan.

psykologi hade de flesta omprov så vi fick göra vad vi ville, som alltid.

musiken fick vi sluta ganska mycket tidigare eftersom att vi inte hade något att göra.

sen var det metorstid & vi bara babblade lite om övernattningen.

efter det hade vi förskola,skola & fritidshem, ganska segt.

hon stod bara och tjabbade om vad barn tror om döden.

sen efter det kollade vi på film på engelskan.

en film helt i min smak, freedom writers.

ska faktiskt ladda ner den nu & kolla eftersom

att vi inte får se slutet förre torsdag, jag kan inte vänta :O

på hälsopedagogiken skulle vi skriva vid datorn,

men jag & johnny tog rast istället eftersom att det inte fanns någon data.

elak kille det alltså, åter en gång till puttar han i mig i klassrummet.

men denna gången stängde han dörren och höll imot.

klassen skrattade såklart & cindi blev röd som en tomat.

men på fredag ska jag med johnny hem från skolan.

fixfixa sen kommer folket & därefter så blir det hockey.

mycket trevlans hoppas vi på att det ska bli. 
hejdå mina fans !


Kommentarer
Postat av: Anonym

satt precis och läste hon sandis blogg hons och din blogg är likadana hon som härmat dig eller du som härmat henne? =)bra fantasi ni har isåfalll

2008-12-04 @ 09:14:10
Postat av: cindi.

Jag har inte härmat sandra, vet inte änns hur hennes blogg ser ut. men om man söker på google finns det tips om hur man kan ha den.

2008-12-04 @ 16:39:02
Postat av: Anonym

isåfall har hon härmat dig för det står exakct så "något på hjärtat" och "ett besök här och du är fast"

2008-12-04 @ 17:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0