Never back down.

Fredag sista dagen i skolan innan det mycket efterlängtade jullovet.
& de tre små tomtenissarna fick mycket beröm för deras vackra kläder.
inte mycket som blev gjort den dagen i skolan, kollade typ bara på film & lekte.
sen gick jag, annie, louise & jonna till månen för att värma oss i väntan på bussen.
väl hemma somnade jag ganska fort & vaknar då mamma kommer och väcker mig,
en halvtimme till bussen den gick, fort på med klänningen och sedan iväg.
missade såklart bussen men pappa körde i 160 ut till kånna där vi mötte den.
dock tyckte han inte att det var lönt att släppa av mig där
utan skjutsade mig hela vägen till ljungby.
mötte jonna på stationen och sen körde vi och hämtade annie och louise.
först hem till tessan iallafall men efter ett tag kom alla från klassen.
mycket trevlig kväll med karioke och fika även planering inför nyår.
sen blev det vandring ut på fest, tog ett tag innan vi tillslut landade hos samuel.
vet inte riktigt om man ska kalla det fest men de blev filmtittade
med mario, hannes & tommy. en film jag redan hade sett &
 jag kan ju lova att jag var sugen på att berätta slutet för pojkarna.
sen kom nästan hela klassen på besök men dem försvann likafort.
jag och jonna hade iallafall mysigt med vin i handen, film & mysigt sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0