But the sun wont shine

vaknade upp med feber och huvudverk
även väldigt ont i halsen.
sov typ till kl var 4 eller något sen tvingade mamma min in i duschen.
var tvungen att fixa mig och så skulle hon städa mitt rum.
mamma och pappa skulle nämligen på julfest & här hemma skulle det vara förfest.
väldigt roligt att spendera en fredagkväll sjuk med en massa fulla gamlingar.
men började faktiskt må lite bättre efter ett tag så jag planerade
med mario att han skulle komma hit & kolla på film.
men sen hade han ingen bil så det blev inte så ändå.
men vid 7 tiden kom joeys vänner hit och det blev förfest för dem med.
så jävlar cp, hade lovat mamma att vara hemma & sen även sjuk
jag som blev allt mer sugen på att dra på fest i ljungby.
men det behövdes inte för lite senare kom besim och höll mig sällskap.
lyckades få en trevlig kväll trotts allt! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0