Believe in me, because sometimes the weak become the strong .

Dumma johnny som inte var i skolan igår heller.
eller han var ju i skolan, bara inte på lektionerna.
skolan började med ett samhälls prov,
vilket inte gick alls för bra.
sen hade vi en massa tråkiga lektioner.
& vid 12 gick vi till ivvt och umgicks med dem.
slutade en halvtimme tidigare & mötte ovvi.
vi gick först hem till honom sen gick vi till ica
& köpte gele & kontantkort till mig.
äntligen pengar på mobilen igen (:
sen tog vi bussen hem till johnny.
där cindi fick börja fixa sig
& sen drog festen igång även för min del.
vid halv 7 skulle vi åka & kolla på hockeyn.
men vi missade skjutsen så vi väntade
med jesper och hans vänner på johnnys mamma.
och så körde hon oss in till hockyn.
tyvärr kom vi inte in där men vi gick till calle
där även jonna var, finns lite bilder därifrån.
kommer snart in på cindii@bdb
jävlar slagsmål blev det också som förstörde kvällen lite.
IDIOT som slår på en tjej, du är helt sjuk i huvudet.
men jonna jag lovar han ska få sota för det.
sen träffade jag iallafall fyllot linn med hanna & nelly.
vi skulle sticka till adam med även shippan & ovvi.
men sen då vi var nästan framme så kom mina
föräldrar och hämtade mig, trist men var tvungen att åka hem.
ska ju ha tjejkväll idag, & pga det så måste jag gå & städa nu.
men gårkvällen var kanonbra, måste göras om gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0